0

A kosarad üres

  • Add description, images, menus and links to your mega menu

  • A column with no settings can be used as a spacer

  • Link to your collections, sales and even external links

  • Add up to five columns

  • Gyakran Ismételt Kérdések

    Üdvözlünk revolutionaruhaz.hu webáruházunkban.

    Az alábbi oldalon igyekszünk összeszedni az érdeklődők és vásárlók leggyakrabban felmerülő kérdéseit. Amennyiben nem találod meg kérdésedre a választ, keress minket bátran telefonon +36 50/125-6060 vagy emailen: revolutionaruhaz@gmail.com

    Milyen szállítási határidővel vehetem kézhez a terméket?

    Kiskereskedelmi mennyiség esetén a kisbútorok (pl. szék, bárszék, asztal) rendszerint 2-10 munkanap között várható a kiszállítás.

    Dekorációk rendszerint 1-3 munkanap alatt kiszállításra kerülnek.

    Bizonyos esetekben előfordul hosszabb szállítási határidő: Black Friday, Karácsony előtti időszak.

    Bizonyos termékek esetében hosszabb szállítási határidő is felmerülhet, melyet a termékek leírásában feltüntetünk.

    Hova kérhetem a szállítást?

    A deluzzo.hu áruházban Magyarországra valamint az EU országaiba is szállítunk. Utóbbi esetén kérjük, keress fel minket a szállítási díj és határidő egyeztetésével kapcsolatban.

    Honnan tudom, mikor jön meg a csomagom?

    Létrehoztunk egy csomagstátusz ellenőrző oldalt, amelyet "Rendelés státusza" gombra kattintva érsz el. Az adatokat minden délelőtt és délután frissítjük. Minden esetben tudni fogsz róla, mikorra várhatod csomagod, hiszen a frissült státuszokról emailben is tájékoztatunk.

    Ha készen áll csomagod, akkor a DPD vagy a GLS futárszolgálattal szállítjuk. Ezek a futárcégek csak a szállítási nap reggelén / délelőttjén készítik el az aznapi szállítási tervet, ezért kapod a szállítás reggelén az értesítést a kiszállítás várható időpontjáról. A DPD 1 órás időintervallumot, míg a GLS 3 órás időintervallumot ad meg a szállítás napján.

    Hova kérjem a csomagom, ha nem vagyok otthon egész nap?

    Mivel a futárok munkaidőben dolgoznak, így érdemes olyan helyre kérni a csomag szállítását, ahol van napközben átvevő. Ilyenkor az ő nevét és címét add meg szállítási címként. Lehet akár egy segítőkész szomszéd, vagy munkatárs, esetleg nyugdíjas ismerős. Ilyenkor érdemes az előre utalást választanod fizetésként.

    Ha esetleg te magad vagy otthon, de éppen el kell ugranod valahova, akkor sem kell megijedned, a csomagkövető emailben, amit a szállítás napján kapsz, módosíthatod a kiszállítás napját. Legalább 2 különböző alkalommal meg kell kísérelnie a futárnak a kiszállítást, így nem szükséges aggódnod, a csomagodat vélhetően át fogod tudni venni másik napon. Ha nem tudod megoldani, akkor kérheted az illetékes depóban a csomag letárolását néhány napra, és felveheted ott is. Erről az adott futárcég ügyfélszolgálatán kaphatsz tájékoztatást.

    Hogy tudok fizetni az oldalon?

    Jelenleg Előre utalással (banki átutalás), Bankkártyás kifizetéssel (Stripe) valamint Utánvéttel átvételkor tudsz fizetni.

    Mikor ingyenes a szállítás?

    Amennyiben 100 000 Ft feletti érték szerepel kosaradban, és rendelésedet bankkártyával vagy előre utalással fizeted ki.

    Miért csak előre fizetés esetén ingyenes a szállítás?

    Szeretnénk vásárlóinkat arra ösztönözni, hogy nézzenek utána kinek szavaznak bizalmat az internetes vásárlásaik során. Amikor valaki előre utal/fizet egy termékért, sokkal körültekintőbb, és ez egyfajta tudatosságra sarkall. Ezt az elővigyázatosságot, ugyanakkor belénk vetett bizalmat szeretnénk jutalmazni.

    Nézz utána a cégnek az ingyenes cégtárban (pl. Opten, Nemzeti Cégtár), esetleg keress rá közösségi médiában (LinkedIn, Facebook) a céget képviselő személy(ek)re.Ezen kívül érdemes megnézni a visszaküldési feltételeket (általában az ÁSZF-ben szerepel) - ezeket kérheted tőlünk emailben/telefonon is, ha nincs kedved jogszabályokat, szerződési feltételeket bogarászni.

    Meg lehet tekinteni a termékeket?

    Legnépszerűbb bútorainkat, dekorációinkat 2083 solymár külső bécsi út 23. szám alatti bemutatótermünkben megtekintheted és kipróbálhatod. Ezeket a Kapcsolat menüpont alatt a Bemutatóterem címke alatt ellenőrizheted, vagy érdeklődj telefonon.

    A bemutatóteremből azonnal elvihetem a terméket?

    Alapesteben az oldalunkon feltüntetett mennyiségek külső raktárban vannak elhelyezve. Néhány népszerű kiállított modellből tartunk a Bemutatóteremben elvihető dobozos változatot, azonban ez folyamatosan változik. Kérjük, érdeklődj telefonon, hogy aktuálisan milyen azonnal elvihető termékeink állnak rendelkezésre.

    A külső raktárból való beszállítás 2-5 munkanapot vesz igénybe.

    Kisebb dekorációk esetén lesz rá lehetőség, hogy akár aznap elvihesd. Illetve a dekorációk nagy része 2-3 munkanapot követően átvehető. Ezekről szintén telefonon, vagy emailben tudunk tájékoztatni.

    Kaphatok kedvezményt a feltüntetett árból?

    A weboldalunkon feltüntetett áraink bruttó fogyasztói árak, további kedvezmény kis mennyiség esetében nem érvényesíthető.

    Kedvezményre nagykereskedelmi mennyiség vásárlása esetén van lehetőség céges partnereinknek. Kérj egyedi ajánlatot min. 10 db egyforma bútor megrendelése esetén.

     

    Amennyiben nem találtad meg kérdésedre a választ, lépj velünk kapcsolatba és megválaszoljuk! Email: revolutionaruhaz@gmail.com Tel.: +36 50 125 60 60